Zapytanie ofertowe 1/MOW-SCWEW/2021

 

Znak sprawy: 1/MOW-SCWEW/2021

Data: 10.09.2021 r.

Zapytanie ofertowe 

  1. ZAMAWIAJĄCY

 

Nazwa:

NIP:

Regon:

Adres:

 

Odbiorca : 

Cyców

E-mail:   

Numer telefonu:

Numer faksu:

Strona internetowa:     

Powiat Łęczyński  - Starostwo Powiatowe w Łęcznej

505-001-77-32

431019425

ul. Aleja Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna

 

  SCWEW-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy  Podgłębokie  1A

  21-070 Cyców

sekretariat@podglebokie-mow.pl

82 567 70 74

82 567 70 74

www.podglebokie-mow.pl, www.mowpodglebokie.bipstrona.pl

 

      

  1. TRYB UDZIELENIA

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Uchwały Nr 115/730/2021 Zarządu Powiatu z dnia 21 stycznia 2021 r., w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł netto, w oparciu o art. 2 ust.1 pkt.1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2019 r.  poz. 2019 z późn. om.) oraz w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.), oraz zgodnie z zarządzeniem Dyrektora nr 5/2021 z dnia 25.02.2021 r. w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł netto. Kod CPV dla zamówień: 80510000-2, usługi szkolenia specjalistycznego.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)”. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne Polityki Publiczne dla Rynku Pracy Gospodarki i Edukacji, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.

2. Termin wykonania zamówienia 21-22.09.2021 r.  

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU[1]
    1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt. 2 i 3 niniejszego Rozdziału;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia  niezbędne do wykonania zamówienia: działalność w obszarze pracy ze spektrum autyzmu

b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 20 szkoleń/warsztatów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, co najmniej 10 szkoleń/warsztatów z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia.
(Załącznik Nr 2 – Wykaz Usług)
c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada udokumentowaną wiedzę z zakresu przedmiotowego szkolenia/warsztatu (i w przypadku udzielenia zamówienia skieruje go do świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego), który w ciągu ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał minimum 10 szkoleń zgodnie z w/w zakresem
(Załącznik Nr 3 – Wykaz Osób)
d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia

e) Wykonawca posługuje się w swojej pracy metodami nie dyrektywnymi typu „Son Rise” oraz korzysta z nurtu relacyjnego typu/ na przykład „Rodzicielstwo bliskości”.

2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby):

1) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2) w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 r. poz.814 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe(t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1228);

3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA[2]

  1. WYKAZ INNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH   PRZEZ WYKONAWCÓW
  2. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
  3. Załączniki potwierdzające spełnianie warunków lub inne oświadczenia[3]
  4. Wykaz usług (załącznik nr 2)
  5. Wykaz osób (załącznik nr 3)

 

Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

 

  1. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO   Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ  LUB DOKUMENTÓW,
    A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
    1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu ofertowym.
    2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemne lub drogą elektroniczną. W przypadku wykorzystania drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
    3. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
    4. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem, należy kierować na adres:

SCWEW-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy

Podgłębokie 1A

21-070 Cyców

Email: sekretariat@podglebokie-mow.pl

                   Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
                   Malwina Socha; e-mail: wicedyrektor_mow@podglebokie-mow.pl , tel. 82 567 70 74

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
    1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
    3. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
    4. Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej[4]
    5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania
    6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
    7. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
    8. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
    9. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki
      i inne, o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone       za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.
    10. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
  2. Ofertę należy złożyć do dnia 16.09.2021 r.  do  godziny 9.00

1)   pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego podany w punkcie I

 lub

2)   osobiście w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie MOW Podgłębokie,

lub

3)   przesłać e-mailem: wicedyrektor_mow@podglebokie-mow.pl  (decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).

Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.

 

  1. Oferty składane pocztą, przesyłką kurierską lub osobiście należy oznakować
    w następujący sposób:

 

„Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)”.  NAZWA POSTĘPOWANIA

1/MOW-SCWEW/2021      NR POSTĘPOWANIA

 

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

 

  1. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
  2. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1).
  3. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty netto i brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością  do dwóch miejsc po przecinku  i słownym,
    z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie.
  4. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT.
  5. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia.
  6. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia
    z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.
  7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wykonawca nie dolicza podatku VAT do ceny ofertowej i w formularzu ofertowym w rubryce podatek VAT – wskazuje zapis „obowiązek podatkowy po stronie zamawiającego”, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej    w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie       z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

  1. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
  2. Zamawiający uzna ofertę za spełniająca wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

a)   oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,

b)   oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium:

CENA

100%

Razem

100 %

Ocena ofert:
S= (Cmin/Cof.) x 100
S – ilość punktów przyznanych danej ofercie,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,
Cof. – zaoferowana cena danej oferty
CENA = 100 punktów

  1. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto.
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
  3. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe

 

  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO[5]:
  2. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych
    w ofercie – wg. wzoru umowy ( lub wg. Wzoru umowy przedstawionego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego [6]), załącznika nr 4
  3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego
    z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
  5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
  6. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny,

 

  1. WYNIK POSTĘPOWANIA

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane do Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz zamieszczone w BIP MOW.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODAWANIA PRZYCZYN.

 

  1.  Klauzula RODO

 

 

 

 

……………..……………………

Podpis Dyrektora Zamawiającego

Lista załączników:

Zał. Nr 1 - Formularz ofertowy.

Zał. Nr 2 – Wykaz usług

Zał. Nr 3 – Wykaz osób

Zał. Nr 4 – Umowa

Zał. Nr 7 – RODO

 

 

 



[1] Jeżeli Zamawiający stawia warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień, doświadczenia, sytuacji finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej

[2] Tamże

[3] Jeżeli dotyczy

[4] W przypadku dopuszczenia ofert wariantowych w opisie przedmiotu zamówienia należy szczegółowo opisać warunki jakim powinna odpowiadać oferta wariantowa

[5] Jeżeli dotyczy

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 września 2021 10:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Malwina Socha
Ilość wyświetleń: 351
10 września 2021 14:11 (Malwina Socha) - Zmiana treści zakładki.
10 września 2021 14:10 (Malwina Socha) - Zmiana treści zakładki.
10 września 2021 14:09 (Malwina Socha) - Zmiana treści zakładki.